Livrare și returnare

Confirmati telefonic stocul înainte de a comanda!
In perioada noiembrie 2024 - ianuarie 2025, colecția de parchet EGGER se actualizează iar unele produse pot avea termene de livrare mai mari de 14 zile.

LIVRAREA PRODUSELOR

Costul transportului este ZERO pentru comenzi mai mari de 800 lei. Din pacate, datorita caracteristicii produselor (produse grele si de volum ce necesita transport paletizat) pentru comenzi mai mici de 800 lei, nu putem efectua transportul produselor. Am incercat livrarea acestora prin curieri obisnuiti de genul Cargus si Fan Courier dar produsele ajungeau de cele mai multe ori cu defecte si am avut destul de multe reclamatii din partea clientilor. Din acest motiv am renuntat la livrarea prin curierat clasic si livram toate comenzile de parchet exclusiv prin Gebruder Weiss, care din pacate nu livreaza cantitati mici. 
 
Produsele sunt livrate în 2-4 zile lucrătoare, daca nu s-a convenit altceva când v-a fost confirmată comanda.
 
Transportul pentru parchetul ALSAPAN este GRATUIT oriunde in Romania pentru orice comanda de minimum 30 mp de parchet. Pentru comenzi mai mici de 30 mp, taxa de transport este de 150 lei cu TVA, indiferent de localitatea de livrare.

Transportul se va realiza prin PALLEX in termen de 2-4 zile de la momentul achitarii comenzii si nu poate fi achitat ramburs.
RETURNAREA PRODUSELOR

VISARIA DESIGN SRL oferă clienților săi serviciul de returnare al produselor conform politicii interne și a legislației în vigoare. Această politică este suplimentară față de drepturile oferite de lege si nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retragere in 14 zile pentru comert la distanta. VISARIA DESIGN SRL își rezervă dreptul de a refuza un retur în cazul în care criteriile de retur nu sunt îndeplinite în întregime.RVICIUL RETUR

  • Produsele se returnează în maximum 14 de zile calendaristice de la achiziţie;
  • Este prezentat în original documentul fiscal (factura/bonul fiscal) care dovedeşte achiziţionarea produselor în cauză (și documentele însoțitoare);
  • Produsele sunt obligatoriu returnate în ambalajul original (ambalajul în care au fost achiziționate) cu toate accesoriile și eticheta integre (fără urme de utilizare, deteriorare, lovire);
  • Produsele returnate sunt la unitatea de ambalare/vânzare (pachet, rolă, cutie, sac, etc.);
  • PRODUSELE CARE PREZINTĂ DEFECTE DIN FABRICAȚIE SAU CA URMARE A TRANSPORTULUI SE ÎNLOCUIESC FĂRĂ NICI UN COST DIN PARTEA CLIENTULUI.
  • NU SE ACCEPTA RETUR LA FRACTII DIN COMANDA 

Nu se acceptă returnarea produselor folosite sau asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

Serviciul de livrare HD (home delivery)

Serviciul presupune:
    • Programare telefonica a livrarii – clientul va fi contactat in avans si se va stabili ora la care se poate face livrarea.
    • Marfa va fi livrata in apartament/vila conform indicatiilor beneficiarului. Sistemul actual presupune livrarea la adresa, pe trotuar.
    • Termenele de livrare raman in continuare la nivel de 72 de ore.
Tarife de livrare:
    • 81 lei/expediție – pentru colete până în 200 kg
    • 135 lei/expediție – pentru colete până în 500 kg
    • 189 lei/expediție – pentru colete până în 1000 kg
    • 325 lei/expediție – pentru colete până în 2000 kg

Politica de returnare

1. Returnare:

  • Produsele pot fi returnate in termen de 14 zile de la data primirii.
  • Costul de returnare in valoare de 600 lei  este suportat de catre client.
  • Produsele returnate trebuie sa fie in ambalajul original, nefolosite si in stare perfecta.

2. Procedura de returnare:

  • Contactati departamentul de relații cu clienții la numărul de telefon 0760 788 583 sau prin email la office@parchet-online.ro pentru a solicita un număr de retur.
  • Ambalați cu grijă produsele pe care doriți să le returnați și includeți numărul de retur in colet.
  • Trimiteți coletul la adresa specificată de departamentul de relații cu clienții.

3. Rambursare:

  • Rambursarea costului produselor returnate va fi efectuată in termen de 14 zile de la data primirii coletului.
  • Costul transportului platit pentru livrarea produselor initial nu va fi rambursat.

4. Excepții:

  • Produsele personalizate sau fabricate la comandă nu pot fi returnate.
  • Produsele deteriorate in timpul transportului nu pot fi returnate.

5. Contact:

  • De asemenea, poți contacta departamentul de relații cu clienții la numărul de telefon 0760 788 583 sau prin email la office@parchet-online.ro.